espa2

 


Μικροδιδασκαλίες και Πρακτική Άσκηση



Präsentationen der ReferentInnen/Παρουσιάσεις ομιλητών 2ης Ημερίδας Διδακτικής, ΚΕ.Δ.Ε.Α 14.06.2014

Παρουσιάσεις ομιλητών/τριών
της 2ης Ημερίδας Διδακτικής
του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ. - 14.06.2014

 

Αμφιθέατρο Ι

10.30-12.00

Προεδρείο: Ευαγγελία Καραγιαννίδου (επίκ. καθηγήτρια του Τμήματος)

10.30-10.50

Παπαδημητρίου Σουλτάνα (Σχολική Σύμβουλος Γερμανικής)
Η επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού της γερμανικής γλώσσας ως μοχλός βελτίωσης της ποιότητας του διδακτικού έργου

10.50-11.10

Χατζηγιαννίδου Χριστίνα (ΠΕ 07, Μαγνησία)
Handlungsorientierte Verfahren für den DaF-Unterricht an griechischen Schulen
(Handout-Chatzigiannidou)

11.10-11.30

Χαλεπλή Κυριακή (καθηγήτρια Γερμανικής, Κατερίνη)
Kreatives Schreiben und Kreativitätstechniken im DaF-Unterricht der Primarstufe

11.30-11.50

Παντελάκης Μανώλης (ΠΕ 07, Χανιά)
Deutschein Hit με κλικ και Web2.0 Tools. Η διδασκαλία με ηλεκτρονικό υπολογιστή σε ποιο βαθμό αλλάζει το μάθημα;

12.30-14.00

Προεδρείο: Ρενάτε Σιδηροπούλου (λέκτ. του Τμήματος)

12.30-12.50

Νίκα Σοφία (ΠΕ 07, Θεσσαλονίκη) – Με ένα ποίημα…

12.50-13.10

Καραγκιαούρη Φωτεινή (ΠΕ 07, Θεσσαλονίκη)
Ποίηση στο μάθημα των Γερμανικών – Γιατί όχι;

13.10-13.30

Γκιλδάκη Αναστασία (ΠΕ 07, Κιλκίς)
Αξιοποιώντας εξωσχολικούς χώρους μάθησης για τα Γερμανικά

13.30-13.50

Χατζηγιώση Μαρία (ΠΕ 07, Θεσσαλονίκη)
Το μάθημα των Γερμανικών μέσα από το Πρόγραμμα eΤwinning: μια ευρωπαϊκή δράση συνεργασίας και αδελφοποίησης σχολείων
(και σε: https://prezi.com/h2zwqtpjczlj/etwinning-in-pamak_2009-2014/?utm_campaign=share&utm_medium=copy)

14.45-15.45

Προεδρείο: Ρενάτε Σιδηροπούλου (λέκτ. του Τμήματος)

14.45-15.45

Κερκινοπούλου Γιαννούλα (Σχολική Σύμβουλος Γερμανικής) – Workshop
Wie nonverbale Kommunikation die Lernatmosphäre beeinflusst und zur Vorbeugung von Disziplinproblemen beitragen kann

 

 

Αμφιθέατρο ΙΙ

10.30-12.00

Προεδρείο: Ανδρομάχη Σαπιρίδου (αναπλ. καθηγήτρια του Τμήματος)

10.30-10.50

Δαμπρατζίδου Βασιλική (ΠΕ 07, Θεσσαλονίκη) – Το portfolio των εκπαιδευτικών και η συμβολή του στην επαγγελματική τους ανάπτυξη. Πρώτα συμπεράσματα από την περίπτωση μιας καθηγήτριας της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας

10.50-11.10

Σιδηροπούλου Ρενάτε (λέκτ.)/Δαλκιλίτς Κυριακούλα (ΠΕ 07, Θεσσαλονίκη & ΠΜΣ)/Κοτσώνη Αναστασία (ΠΕ 07, Αμφιλοχία & ΠΜΣ) – Heute gehen wir ins Museum!

11.10-11.30

Μητρούσης Νίκος (καθηγητής Γερμανικής, Δράμα)
Δυσλεξία και ΔΕΠ-Υ: Θεωρία, πράξη και διαχείριση στην τάξη

11.30-11.50

Γιαννοπούλου Πηνελόπη (καθηγήτρια Γερμανικής, Αθήνα)
Ασκήσεις-παιχνίδια για τη διδασκαλία των Γερμανικών ως δεύτερη ξένη γλώσσα σε παιδιά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες

12.30-14.00

Προεδρείο: Χάρις-Όλγα Παπαδοπούλου (επίκ. καθηγήτρια του Τμήματος)

12.30-12.50

Μάρκου Βασιλική, Δρ. (ΠΕ 07, Θεσσαλονίκη)
Η διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας στη Δ’ τάξη Δημοτικού

12.50-13.10

Μιτελούδη Χριστίνα (ΠΕ 07, Γαστούνη Ηλείας) – Projekt ‘Europa und wir’

13.10-13.30

Μπλόγκας Αναστάσιος (διδάσκων στο Goethe-Institut Θεσσαλονίκης) – Η χρήση των iPad στον εγγραμματισμό παιδιών για το μάθημα της Γερμανικής ως 2ης ή ξένης γλώσσας

13.30-13.50

Ντόβα Αγγελική/Τάτσης Βασίλειος (καθηγήτρια/ής Γερμανικής) κ.ά. εκπαιδευτικοί (Νικολαΐδου Εύα/Ζήση Νικολέτα/Τσιτσόπουλος Σεραφείμ/Οικονόμου Βασίλης) (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΟΥΚΑ, Αθήνα) – Μία διαθεματική και διαβαθμιακή προσέγγιση του υπερμαραθώνιου ‘ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ’ στο μάθημα των Γερμανικών